Hades Saga, book 2: A Game of Retribution

de Scarlett St. Clair (2022)

18.0

Hades, God of the Dead, does not take sides or bend the rules. He makes no exceptions to these values—not for god or mortal, even his lover, Persephone, Goddess of Spring.

Usually, fear prevents retaliation.

But not this time.

When Hera, Goddess of Women, approaches Hades with a plan to overthrow Zeus, he declines to offer help. As punishment, Hera sentences Hades to perform a series of labors. Each feat seems more impossible than the last and draws his attention away from Persephone—whose own tragedy has left her questioning whether she can be Queen of the Underworld.

Titre original : Hades Saga, book 2: A Game of Retribution (2022)

2022 Editions Bloom Books

Anglaise Langue anglaise | 416 pages | Sortie : 31 mai 2022 | ISBN : 9781728259635

• Sombre_Grimoire Le 16 Juin 2022 à 17:35
    Ce tome était incroyable ! J'avais déjà lu la version de Persephone et j'avais hâte de découvrir ce qu'il se passait en parallèle chez Hades. Et je n'ai pas été déçu ! Son intrigue était tellement différente que j'avais l'impression de redécouvrir les choses lors des scènes avec Persephone ! Hâte de lire le 3ème et dernier tome avant le dual POV !