Kate Daniels, tome 04.5
Ilona Andrews2012

Saga Kate Daniels Terminée

17.9

Magic Dreams originally appeared in the anthology Hexed.

From New York Times bestselling author Ilona Andrews comes a tale of darkness, desire, and werecats.

Alpha Pack leader Jim Shrapshire has always been the strong, silent type. But something has come over him--a magic force currently residing in one of the Pack's headquarters. Were-tigress Dali Harimau has always wished she could get Jim's attention--but now he needs her help.

Stricken with a magic-sickness, Jim needs Dali's flair for magic. And to save him, she must challenge a powerful, dark being to a battle of wits.

Titre original : Kate Daniels, book 04.5: Magic Dreams (2012)

2012 [E-book] Editions Ace Books

Anglaise Langue anglaise | Format : ePub

• DarkGarnet Le 05 Juillet 2012 à 11:13
    Une histoire courte excellente qui met en scène Dali et Jim de la série Kate Daniels. L'intrigue est béton, les personnages excellents, la romance pas mièvre pour un sou et l'univers toujours aussi riche et intéressant. Un must read pour les fans de Kate Daniels.
  • paraty62 Le 05 Janvier 2014 à 17:44
    bonjour,quel plaisir de retrouver l'univers de kate daniels,cette nouvelle permet d'attendre la sortie d'un nouveau tome.
  • Cellassis Le 11 Juillet 2020 à 13:58
    Une petite interlude très sympa, qui m'a fait découvrir ces deux personnages. J'ai presque regretté que le livre ne soit pas plus long !