Blackbird, book 1
Sam Humphries et Jen Bartel2019

15.3

Nina Rodriguez knows a hidden magical world run by ruthless cabals is hiding in Los Angeles. When a giant magic beast kidnaps her sister, Nina must confront her past (and her demons) to get her sister back and reclaim her life. Don't miss the first collection of the smash-hit neo-noir fantasy series from fan-favorite writer SAM HUMPHRIES (Harley Quinn, Nightwing) and red-hot artist JEN BARTEL (Mighty Thor)!

Collects BLACKBIRD #1-6

2019 Editions Image Comics

Anglaise Langue anglaise | 168 pages | Sortie : 14 mai 2019 | ISBN : 9781534312593

• InkyDragonflies Le 08 Novembre 2020 à 11:17
    Au début j'étais un peu dubitative...Tout se passait super vite : les relations entre les persos, les actions, la mise ne place de la situation, des univers qu'on ne connais pas qui font que s'entrecroiser... J'étais un peu perdu. Mais au bout du 4ème chapitre tout c'est mis en place et là j'ai été embarqué. Je suis curieuse de découvrir les prochains volumes si j'arrive à les trouver en vente.