Geek girl, tome 6
Holly Smale2017

My name is Harriet Manners and I’ll be a geek forever…

Harriet Manners knows almost every fact there is.

Modelling isn’t a sure-fire route to popularity. Neither is making endless lists. The people you love don’t expect you to transform into someone else. Statistically, you are more likely to not meet your Australian ex-boyfriend in Australia than bump into him there.

So on the trip of a lifetime Down Under Harriet’s to-do lists are gone and it’s Nat’s time to shine! Yet with nearly-not-quite-boyfriend Jasper back home, Harriet’s completely unprepared to see supermodel ex Nick. Is the fashion world about to turn ugly for GEEK GIRL?

It’s time for Harriet to face the future. Time to work out where her heart lies. To learn how to let go…

Titre original : Forever Geek (2017)

2019 Editions Pocket (Jeunesse - Best seller)

Française Langue française | 428 pages | Sortie : 21 mars 2019 | ISBN : 9782266293747

2018 Editions Nathan

Française Langue française | Traduit par Le Plouhinec Valérie | 464 pages | Sortie : 22 mars 2018 | ISBN : 2092563351

2017 Editions HarperCollins (Children's books)

2017 [E-book] Editions HarperCollins

Anglaise Langue anglaise | 400 pages | Format : ePub | ISBN : 9780007574674

• LittleSun Le 10 Avril 2018 à 22:39
    Un livre fort sympathique et qui se lit rapidement. Il termine bien la saga Geek Girl, même si j'avoue que je pensais le tome 5 être le dernier. Une fin inattendue mais bien trouvé. A la fois triste et touchante. 16
  • Analire Le 24 Janvier 2019 à 20:27
    Harriet Manners, notre geek girl préférée, se lance dans de nouvelles aventures pour notre plus grand plaisir. Un sixième tome qui semble mettre un point final à cette saga d'envergure.
  • Emmandthecity Le 08 Août 2019 à 19:12
    Même au bout de 6 tomes je ne me lasse pas des aventures d'Harriet Manners. J'ai adoré cette saga sans prise de tête. Je ne m'attendais pas du tout à cette fin touchante qui conclut très bien la série.
  • xiouxiou Le 13 Janvier 2020 à 21:34
    Un dernier tome qui montre que même Harriet peut évoluer ! J'ai beaucoup aimé !