Nouveaux partenariats!

Les Dossiers Dresden, tome 09

de Jim Butcher (2007)

17.6

Professional wizard Harry Dresden is investigating a series of deaths in Chicago. Someone is killing practitioners of magic, those incapable of becoming full-fledged wizards. Shockingly, all the evidence points to Harry's half-brother, Thomas, as the murderer. Determined to clear his sibling's name, Harry uncovers a conspiracy within the White Council of Wizards that threatens not only him, but his nearest and dearest, too...

Titre original : The Dresden Files, book 09 : White Night (2007)

2011 Editions Orbit Books

2010 Editions Orbit Books

2008 Editions Roc

2008 [E-book] Editions Roc

Anglaise Langue anglaise | Format : PRC/MOBI

• DarkGarnet Le 16 Avril 2012 à 15:08
    Encore un très bon tome, plein de rebondissements et dans lequel on retrouve avec plaisir les personnages de Jim Butcher. Vite, la suite !
  • Frankie Le 12 Octobre 2012 à 16:06
    Encore un excellent tome avec une partie finale explosive. Je suis épatée de voir qu'après 9 tomes, Jim Butcher arrive encore à nous tenir en haleine et à nous faire aimer encore plus Harry.
  • Taliesin Le 12 Décembre 2012 à 20:03
    Celui-ci m'a bien fait rire par moments. Et j'aime beaucoup le développement de certains personnages.