Bad Girls Don't Die, book 3: As dead as it gets
Katie Alender2012

Saga Bad Girls Don't Die Terminée

18.8

It's been three months since Alexis helplessly witnessed Lydia Small's violent death, and all she wants is for her life to return to normal.

But normal people don't see decaying bodies haunting photographs. Normal people don't have to deal with regular intrusions from Lydia's angry ghost, sometimes escalating to terrifying attacks.

At first, it seems that Lydia wants revenge on Alexis alone. But a girl from school disappears one night, and Alexis spots one of Lydia's signature yellow roses lying on the girl's dresser the next day. Soon, it becomes clear that several of Alexis's friends are in danger, and that she's the only person who can save them. But as she tries to intervene, Alexis realizes that her enemy is a much more powerful ghost than she's ever faced before... and that its fate is tied to hers in ways she couldn't possibly imagine.

Not even in her worst nightmares.

Titre original : Bad Girls Don't Die, book 3: As dead as it gets (2012)

2012 Editions Disney-Hyperion

Anglaise Langue anglaise | 448 pages | Sortie : 15 mai 2012

• Kiriiti Le 16 Juin 2017 à 06:49
    Un tome qui conclut parfaitement bien cette saga dynamique et addictive ! Jusqu’au bout l’auteure aura su attirer mon attention et me surprendre avec des personnages complexes et de bons rebondissements. A lire !
  • SélenPiz Le 04 Août 2017 à 05:00
    Ce dernier tome est pu**** de bien ! Une excellente conclusion à cette série. J'ai adoré chaque tome, les derniers et les idées de l'auteur toutes aussi audacieuses les unes que les autres, malheureusement, un peu prévisibles parfois. J'aurai voulu simplement que le couple Carter/Alexie soit un peu plus approfondi et développé. Une série que je relirai avec plaisir :)!