Critical Role Vox Machina Origins, tome 3
Matthew Mercer et Jody Houser2022

15.0

Vox Machina enjoy a week in Westruun's lap of luxury leading up to the Winter's Crest Festival. But that costs coin, which has a bad habit of running out, so they join an underground fighting ring and bash their way to cash. Unfortunately, their ring-fighting turns out to be just a warm-up for a cold reality when a mysterious attack on Winter's Crest festivities leaves the whole town magically frozen--including one of their own. Vox Machina will have to save the day again, against a much bigger foe than they first realized! Collects issues #1-#6 of Vox Machina Origins III.

Titre original : Critical Role Vox Machina Origins, Volume III (2022)

2023 Editions Akileos

Française Langue française | Traduit par Maxime LE DAIN | 152 pages | Sortie : 1er juin 2023 | ISBN : 9782355745362

2022 Editions Dark Horse

Anglaise Langue anglaise | 152 pages | Sortie : 26 octobre 2022 | ISBN : 9781506723686

• dooweedo Le 27 Mars 2024 à 17:32
    un tome qui se découpe en plusieurs parties, nous plongeant un peu plus dans les histoires de Vox Machina ! on découvre de nouveaux personnages déjà aperçus dans la série, et le groupe continue d'évoluer entre manque d'argent et bières foisonnantes. hâte de lire la suite, qui devrait paraître d'ici ce printemps 2024 !