Peep Show
Isabella Starling2018

12.0

FAIBLE

Voyeur, noun A person who gains pleasure from watching others naked. My name is Miles Reilly. I'm a photographer. An agoraphobic. A womanizer. I'm confined to my apartment. I don't leave. Ever. Her name is Bebe Hall. She's a heartbreaker. She's the it girl of the moment, a party girl nobody can stop in her path of self-destruction. Bebe Hall isn't just the star of her own story. She's the star of mine, too. Our story begins when she sees me pressing a naked girl against the window of my penthouse apartment. But it really kicks off when Bebe shows me just how dirty she is. Because she doesn't look away. Oh, no. Bebe wants a peep show. And I'm going to give her something worth watching.

2018 Editions Autoédité

Anglaise Langue anglaise | 312 pages | Sortie : 23 janvier 2018 | ISBN : 9781984151162

• Aurore62128 Le 16 Janvier 2019 à 17:00
    Hummmm .... NON .... Alors autant j'aime la Dark Romance, autant je suis exigeante sue le sujet et un minimum de crédibilité et de cohérence, ce qui n'est malheureusement pas le cas dans ce roman. Je me suis accroche passant les scènes les plus trashs en espérant une quelconque révélation qui n'a pas eu lieu ...