Sick Kids In Love
Hannah Moskowitz2019

20.0

EXCELLENT

Isabel has one rule: no dating.
It's easier--
It's safer--
It's better--
--for the other person.
She's got issues. She's got secrets. She's got rheumatoid arthritis.
But then she meets another sick kid.
He's got a chronic illness Isabel's never heard of, something she can't even pronounce. He understands what it means to be sick. He understands her more than her healthy friends. He understands her more than her own father who's a doctor.
He's gorgeous, fun, and foul-mouthed. And totally into her.
Isabel has one rule: no dating.
It's complicated--
It's dangerous--
It's never felt better--
--to consider breaking that rule for him.

2019 Editions Entangled Publishing

Anglaise Langue anglaise | 300 pages | Sortie : 5 novembre 2019 | ISBN : 9781640637320

• wildfloripondio Le 02 Août 2022 à 02:17
    On connaît tous les “maladies invisibles” sans jamais les comprendre. On a tous pu à un moment donné mettre une personne malade dans l’embarras ou dans l’incomfort et cela, l’auteure nous le fait comprendre à travers deux adolescents malades et amoureux, l’un ouvert sur sa maladie et l’autre qui tente désespérément de la masquer au risque d’avoir mal. C’est un livre important et beau
  • wildfloripondio Le 02 Août 2022 à 02:22
    Je me permets de continuer ici, les dialogues sont drôles et attendrissants. La mysoginie dans la médecine est traitée avec finesse. La négligence de son enfant, aussi involontaire soit-elle, est brillament dénoncée, et le personnage d’Ibby évolue de façon incroyablement satisfaisante, comme de mettre un pansement sur l’enfant intérieur du lecteur. Sasha est mon seul et unique book boyfriend