Love by Numbers, book 7 : Two
E.S. Carter2019

17.0

One becomes two. Two become one. Should love be easy? Because, after all, love is love. I once thought I didn’t have a type.Man or woman, I didn’t have a preference. If I liked you, I liked you. I was wrong.I have a preference—a strong one. His name is Flynn. Flynn Phillips. Life is no longer full of ones but full of firsts.Can I make Flynn my last? Can one become two... forever? Book #7 in the 'Love by Numbers' series.The continuation of Iz & Flynn's story from One (Book #5 in the series).Not a standalone.

2019 Editions Autoédité

Anglaise Langue anglaise | 212 pages | Sortie : 24 juillet 2019 | ISBN : 9781082328367

• Aurore62128 Le 03 Août 2019 à 16:49
    Je ne savais pas trop à quoi m'attendre dans ce second tome de Isaac et Finn. J'avais adoré One et j'espèrais avoir quelques réponses concernant Finn et sa famille. Et finalement j'ai été surprise par ce tome ou l'on suit beaucoup les problèmes de Nate, qui ont des répercussions sur le couple Isaac/Finn.