All the Bad Apples
Moira Fowley-Doyle2019

18.2

When Deena's wild and mysterious sister Mandy disappears - presumed dead - her family are heartbroken. But Mandy has always been troubled. It's just another bad thing to happen to Deena's family. Only Deena refuses to believe it's true.

And then the letters start arriving. Letters from Mandy, claiming that their family's blighted history is not just bad luck or bad decisions - but a curse, handed down through the generations. Mandy has gone in search of the curse's roots, and now Deena must find her. What they find will heal their family's rotten past - or rip it apart forever.

2019 Editions Kathy Dawson Books

Anglaise Langue anglaise | 320 pages | ISBN : 9780525552741

2019 Editions Penguin books

Anglaise Langue anglaise | 345 pages | ISBN : 9780241333969

• lauradesmots Le 12 Octobre 2022 à 20:59
    Quelle incroyable potion littéraire ! Des flashbacks au creux de l'Irlande du XIXème, un arbre généalogique maudit, une soeur disparue, le tout parsemé d'un peu de sorcellerie, de frissons et de diversité... coup de coeur pour cette lecture éthérée, qui crie aussi le pouvoir des femmes, de leurs corps et leurs amours.
  • Seonne Le 04 Août 2023 à 22:47
    Un roman magnifique, très addictif, une narration qui sublime l'histoire et des personnages tous passionnants... que demandez de plus ? Du fantastique aux accents de saga familiale, qui nous fait voyager dans l'Histoire de l'Irlande, à travers des femmes remarquables. Une pépite.