Cash me outside, book 2.5: Rockstar hearts
Eden Finley2021

19.0

EXCELLENT

LOCKED HEART - Cash & Locke

Ten years ago, I left my heart with a boy when I moved to LA to become a rock star.
Eight years ago, his online presence disappeared completely.
We made a pact. If I ever performed at Death Valley Music Festival, he’d come see me play.
Now, after a decade of paying my dues, I’ve been booked as a headliner.
Only question is, will he show up or do I need to face the possibility of letting him go forever?

THORNED HEART - Seb & Thorne

Being in love with a client sucks.
As Cash Me Outside’s band manager, I’ve been nothing but professional for years. But the lead guitarist tortures me daily just by breathing.
Sebastian Rose has no idea how I feel about him, and I intend to keep it that way.
I can’t break my rules. Seb doesn’t do serious, and I won’t risk my job for something temporary.
It takes a leaked nude, an overzealous stripper, and a group winter vacation to change everything.

Titre original : Cash me outside, book 2.5: Rockstar hearts (2021)

2021 Editions Autoédité

Anglaise Langue anglaise | 238 pages | Sortie : 16 avril 2021 | ISBN : 9798738884382

• Meteora-books Le 19 Mai 2023 à 13:49
    C’ÉTAIT TELLEMENT BIEN !!! Au point que 2 tomes complets sur ces 2 belles histoires d’amour ne m’auraient pas déplu! Même si le format novella est hyper bien maîtrisé, ça nous laisse sur notre faim surtout quand c’est écrit avec le talent incroyable d’Eden Finley ! Elle sait susciter l’attachement et l’empathie pour ses personnages en un rien de temps et c’est très dur de les quitter!!