Everything Leads to You
Nina LaCour2013

16.3

A wunderkind young set designer, Emi has already started to find her way in the competitive Hollywood film world.
Emi is a film buff and a true romantic, but her real-life relationships are a mess. She has desperately gone back to the same girl too many times to mention. But then a mysterious letter from a silver screen legend leads Emi to Ava. Ava is unlike anyone Emi has ever met. She has a tumultuous, not-so-glamorous past, and lives an unconventional life. She’s enigmatic…. She’s beautiful. And she is about to expand Emi’s understanding of family, acceptance, and true romance.

2013 Editions Dutton (Juvenile)

2013 [E-book] Editions Dutton (Juvenile)

Anglaise Langue anglaise | 304 pages | Format : ePub

• Mlle.Lib3llule Le 20 Janvier 2015 à 13:34
    Une lecture LGBT sans prise de tête ni prétention vraiment très sympa, j'ai beaucoup aimé !
  • Aurore Mushi Le 11 Janvier 2016 à 09:01
    J'ai eu un petit peu de mal à rentrer dans l'histoire mais une fois dedans, j'ai eu du mal à le lâcher. "Everything leads to you" est un roman frais et léger qui aborde différents thèmes tous aussi intéressants et plaisants !