Nothing tastes as good
Claire Hennessy2016

18.0

Don’t call her a guardian angel. Annabel is dead – but she hasn’t completely gone away. Annabel immediately understands why her first assignment as a ghostly helper is to her old classmate: Julia is fat. And being fat makes you unhappy. Simple, right?

As Annabel shadows Julia’s life in the pressured final year of school, Julia gradually lets Annabel’s voice in, guiding her thoughts towards her body, food and control.

But nothing is as simple as it first seems. Spending time in Julia’s head seems to be having its own effect on Annabel . . . And she knows that once the voices take hold, it’s hard to ignore them.

Titre original : Nothing tastes as good (2016)

2016 Editions Hot Key Books

2016 [E-book] Editions Hot Key Books

Anglaise Langue anglaise | 336 pages | Format : ePub

• Seolchan Le 10 Avril 2017 à 16:35
    Une histoire centrée sur les troubles du comportement alimentaire avec une approche originale puisque que la narratrice est une sorte d'ange-gardien (ce que je redoutais un peu, mais c'est passé tout seul). J'ai vraiment aimé suivre Julia à travers le récit de Annabel et les voir évoluer. Bref, un bon moment de lecture ^^.