Game Changer, tome 2
Rachel Reid2019

16.8

Nothing interferes with Shane Hollander’s game—definitely not the sexy rival he loves to hate.

Pro hockey star Shane Hollander isn’t just crazy talented, he’s got a spotless reputation. Hockey is his life. Now that he’s captain of the Montreal Voyageurs, he won’t let anything jeopardize that, especially the sexy Russian whose hard body keeps him awake at night.

Boston Bears captain Ilya Rozanov is everything Shane’s not. The self-proclaimed king of the ice, he’s as cocky as he is talented. No one can beat him—except Shane. They’ve made a career on their legendary rivalry, but when the skates come off, the heat between them is undeniable. When Ilya realizes he wants more than a few secret hookups, he knows he must walk away. The risk is too great.

As their attraction intensifies, they struggle to keep their relationship out of the public eye. If the truth comes out, it could ruin them both. But when their need for each other rivals their ambition on the ice, secrecy is no longer an option…

Titre original : Game Changer, book 2: Heated Rivalry (2019)

2023 [E-book] Editions Juno Publishing (Daphnis)

Française Langue française | Traduit par Lee Hanna | 460 pages | Format : AZW | Sortie : 16 novembre 2023 | ISBN : B0CJBBX7NJ

2023 Editions Juno Publishing (Daphnis)

Française Langue française | 310 pages | Sortie : 9 novembre 2023 | ISBN : 0

2019 Editions Autoédité

Anglaise Langue anglaise | 310 pages | Sortie : 25 mars 2019 | ISBN : B07H5K8SFW

2019 [E-book] Editions Carina Press

Anglaise Langue anglaise | 310 pages | Format : ePub | Sortie : 25 mars 2019 | ISBN : B07H5K8SFW

• Aurore62128 Le 07 Août 2019 à 18:50
    Holy Shit ! J'ai tellement mais tellement ADORE cette histoire ! Deja j'aime beaucoup les romances Ennemis/Lovers surtout dans le milieu sportif, et je dois dire que l'auteur m'a tout simplement conquise avec une première partie des plus explosive. Ilya et Shane ne se supportent pas, ils se détestent autant qu'ils sont attirés l'un par l'autre.
  • Aurore62128 Le 04 Mars 2020 à 06:37
    Relecture et je crois que j'ai encore plus aimé cette seconde lecture. Le seul petit reproche que je pourrais faire c'est que à un moment donné il y a un peu trop de "I LOVE YOU" à mon gout. Hormis ce detail, c'est absolument .... PARFAIT
  • Kakesuki Le 21 Octobre 2023 à 09:55
    Remarquable histoire; pour quelqu'un qui est aussi fan des sports romance que moi, je m'attendais déjà à kiffer dès le résumé. Mais à ce point?? Il a est honnêtement un des personnages les plus adorables et drôles qu'il m'ait été donné de lire. Il n'est pas débile ou stupidement homophobe pour rien, s'assume et n'a jamais manqué de me faire sourire. Et Shane est un amour, vraiment, rien de plus.