Nuits blanches, tome 1 : Malgré nous

de Lilah Pace (2018)

14.9

Graduate student Vivienne Charles is afraid of her own desires—ashamed to admit that she fantasizes about being taken by force, by a man who will claim her completely and without mercy. When the magnetic, mysterious Jonah Marks learns her secret, he makes an offer that stuns her: they will remain near-strangers to each other, and meet in secret so that he can fulfill her fantasy.

Their arrangement is twisted. The sex is incredible. And—despite their attempts to stay apart—soon their emotions are bound together as tightly as the rope around Vivienne’s wrists. But the secrets in their pasts threaten to turn their affair even darker...

2018 Editions J'ai Lu (Pour elle - #exclusif)

Française Langue française | 416 pages | Sortie : 2 Mai 2018 | ISBN : 2290158194

2018 [E-book] Editions J'ai Lu

Française Langue française | 416 pages | Format : ePub | ISBN : 9782290158197

• Aurore62128 Le 08 Mai 2018 à 08:03
    Roman interessant, ou le cote psychologie est bien présent. IL y a 2/3 scènes Dark oui mais ce n'est pas de la DR pour moi, cependant j'ai trouve l'histoire originale et je lirai la suite avec plaisir.
  • Marina Les Tentatrices Le 08 Mai 2018 à 20:31
    Malgré nous de Lilah Pace est une histoire qui sort de l’ordinaire, avec des héros sexys et torturés et une intrigue qui m’a sortie de ma zone de confort !!! Tout ce que la couverture de ce premier tome de Nuits Blanches ne reflète pas et que j’ai été heureuse de découvrir !!!! A LIRE !!!
  • fangtasia Le 14 Mai 2018 à 08:14
    abandon, je me m'attendais pas à ça..;des personnages trop tordu, fantasme du viol.