Zodiac Academy, book 2: Ruthless Fae
Caroline Peckham et Susanne Valenti2019

16.5

They tried to break us.
They almost did.
But we're not going anywhere.

The Celestial Heirs think the stars are on their side. But they don't know what's coming. We have to be smart. Fighting them one on one isn't an option so we have to be stealthy. Remaining under the radar won't be easy, but if we pull it off, they'll never suspect our involvement when their lives start falling apart.

Besides, they've already taken us to the brink of hell, what more can they really do ?

Titre original : Zodiac Academy, book 2: Ruthless Fae (2019)

2019 [E-book] Editions Autoédité

Anglaise Langue anglaise | 475 pages | Format : ePub | Sortie : 30 août 2019 | ISBN : 1688546391

2019 Editions Autoédité

Anglaise Langue anglaise | 553 pages | Sortie : 25 août 2019 | ISBN : 9781688546394

• Absinthe-et-Sucre Le 30 Juin 2023 à 18:29
    Il y a beaucoup de mieux dans ce second tome ! Je suis complètement tombée sous le charme d'Orion ! J'adore l'évolution des jumelles et les nouveaux PoV (trop peu fréquents à mon goût, malheureusement) nous dévoilent un nouveau visage des héritiers. Les personnages gagnent en matière et les intrigues s'intensifient. Il reste quelques bémols, des passages sont un peu longuets/manquent de rythme