Fallen crest, tome 2 : Family

de Tijan (2013)

Saga Fallen crest Terminée

14.7

Samantha and Mason are together. Everyone knows it. Not everyone is dealing with it. While Mason’s ready to give them the middle finger, there’s one not going away. Her mother. Threats are issued. Ultimatums are given. Even blackmail is used, but only Samantha can put a stop to Analise. However, when a trauma from her past is triggered, she may not have the courage or strength to do what’s needed. If she doesn’t, Mason’s future could be destroyed.

Titre original : Fallen Crest High, book 2: Family (2013)

2019 Editions Hugo & cie (Poche - New romance)

Française Langue française | 392 pages | Sortie : 14 Février 2019 | ISBN : 9782755640540

2018 Editions Hugo & cie (New romance)

Française Langue française | 360 pages | Sortie : 8 Février 2018

2018 [E-book] Editions Hugo & cie (New romance)

Française Langue française | 360 pages | Format : AZW | Sortie : 8 Février 2018 | ISBN : B0774J743H

2013 [E-book] Editions Autoédité

Française Langue française | 360 pages | Format : ePub | Sortie : 18 Juin 2013

• unmonderomantique Le 09 Février 2018 à 13:56
    J'ai beaucoup aimé ce second tome ! Mason, Logan et Sam sont toujours aussi attachants et complice. Par contre la mère de Sam je ne peux pas me la voir elle est insupportable! Hâte de lire le tome 3 !
  • Sevader_Lecture Le 10 Août 2018 à 03:47
    J'ai bien aimé ce deuxième tome et j'ai bien hâte de voir ce que le troisième me réserve.