Ice Planet Barbarians, book 06: Barbarian's mate
Ruby Dixon2016

15.9

'Resonance' is supposed to be a dream - that's when your soulmate is chosen for you. And everyone on the ice planet has hooked up with a big, hunky soulmate of their own... except me. So do I want a mate? Heck yeah. More than anything, all I've ever wanted is to be loved by someone.

Except that the soulmate chosen for me? My least favorite person on the darn ice planet. Haeden's the most cranky, disapproving, unpleasant, overbearing male alien... so why is it that my body sings when he gets close? Why is he working so hard to prove to me that he's not as awful as I think he is?

I hate him... don't I?

2023 [E-book] Editions BMR

Française Langue française | 300 pages | Format : ePub | Sortie : 13 décembre 2023 | ISBN : B0CPM4SJRW

2023 [E-book] Editions BMR

Française Langue française | 345 pages | Format : ePub | ISBN : 3827277455

2016 [E-book] Editions Autoédité

Anglaise Langue anglaise | 250 pages | Format : ePub | ISBN : B01DGXSHRK

2016 Editions Autoédité

Anglaise Langue anglaise | 207 pages | ISBN : B01DGXSHRK

• Eleana Le 18 Janvier 2024 à 14:32
    Après avoir découvert Josie et Haeden ainsi que leur relation électrique dans le précédent volume, j’étais plus que curieuse de lire leur histoire. Cette série de romances monstres se veut divertissante, efficace, et ça fonctionne ! J’apprécie toujours autant le fait que l’autrice écrive des romances avec des aliens non-problématiques. J'ai beaucoup aimé lire l'histoire d'Haeden !
  • cindyr Le 19 Janvier 2024 à 11:27
    Un tome qui se lit extrêmement vite même trop tellement c’est addictif, j’aime beaucoup l’univers que l’auteur a créé et au vu de la fin, je suis impatiente de découvrir le reste de la série. Une romance SF original, spicy et captivante.