Calendar girl, triple, tome 2 : Printemps : Avril, mai, juin
Audrey Carlan2016

15.5

Unwilling escort Mia Saunders's journey continues in the second anthology of the Calendar Girl series! In the next three months, Mia heads to Boston, Oahu, and Washington DC. In April, she poses as girlfriend to philandering Mason Murphy, a professional baseball player who needs a better image, only to find he's not at all what she expected. May finds Mia turning up the heat with Samoan model and fire-dancer Tai Niko as she participates in a swimsuit campaign designed to prove that beauty really does comes in all sizes. Mia rounds out June as the arm candy for Warren Shipley, a member of the wealthy one percenters. Although she's pretending to be a gold-digger, Warren turns out to have a heart of gold. However, his devastatingly handsome son, Aaron, a California Senator, is nowhere near as kind.

Titre original : Calendar girl, integral, book 2 : April, May, June (2016)

2018 Editions Hugo & Cie (New romance)

Française Langue française | 480 pages | Sortie : 5 avril 2018 | ISBN : 9782755636970

2016 Editions Waterhouse Press

Anglaise Langue anglaise | 410 pages | Sortie : 7 juillet 2016

• Sorbet-Kiwi Le 27 Novembre 2018 à 22:36
    J’ai passé un excellent moment en avril et en mai, et j’ai été surprise de la tournure sérieuse que prenait l’aventure de Mia en juin. C’est très positif et cela m’encourage vivement à continuer la saga. Et cela tombe bien, l’été m’attend sagement dans ma PAL !
  • Chris80 04 Le 24 Novembre 2021 à 15:47
    Très bon deuxième tome même si par moment la relation de Mia avec Wes m'exaspère énormément. Leur jeu du je t'aime moi non plus me fatigue et je ne suis pas sûre que ce soit Wes qu'il lui faut dans sa vie. Sinon je file de ce pas au tome 3.
  • Lefleau85 Le 25 Juin 2023 à 15:20
    Vraiment moins bon que le premier tome même si j'ai largement préférée la dernière saison car il se passe quelque chose.